Plusgrader & Promenad

0kommentarer

Onsdag 9 Februari 2011

Började dagen med att hälsa på Hanna en tur, va så länge sen jag varit där... Kul att ses igen!
Sen t mamma en tur, hjälpte henne att hitta recept på internet.
Hon ska börja äta enligt Lchf, så fick massa mat av henne :)



Oxå har jag varit ute och gått 30 minuter... Tummen upp!
Har ju varit super fint väder idag, underbart med plusgrader :)

Nu ska jag baka bröd, hämta ved och se på "Halv åtta hos mig"...



Fått eld i kaminen igen, fixat med tvätten och bakat "Mormors kake".
Så d blir nybakad "kake" och varm obóy t kvällsmat.
Marius hade visst åkt t Norge igen.
Så nu har jag tänt värmeljus och dukat fram kvällsmat, och väntar på att sambon ska komma hem från jobbet. Då blir d myskväll :)



Och ska göra ett tredje försök att se "Kommissarie Winter - Nästan död man", för somnade igår igen...


Kommentera

Publiceras ej