Ullared!

0kommentarer


Då har jag varit i Ullared, och jag är imponerad, så jag hoppas det blir en resa till dit i sommar. Men då vill jag ha stuga eller hotell en natt, så man kan prova och fundera på alla köp innan man åker hem. Jag köpte kläder till oss alla tre och lite leksaker till Xander, och jag tror vi blev nöjda med det jag fick med mig hem allihop!


T-shirt och shorts till sambon för 140:-, då är det kul att shoppa! Det fanns jättefina skinnjackor till honom oxå, men det är svårt att köpa utan att han provat så han får faktiskt följa med nästa gång :)


Xander brukar sitta och kolla filmer på Youtube där dom grejar med leklera, så han blev mest nöjd över setet med Play-doh :)


Va inom Ica innan jag åkte hem från jobbet nu ikväll, känns som mina köp passade bra ihop? Nu är det dax att ta tag i träningen!

Fick ett par supersnygga skor av sambon igår!

/Louise

Kommentera

Publiceras ej