Snart födelsedag!

0kommentarer

Imorgon ska sambon och Xander på konfirmation, så idag har jag och Xander varit i Arvika och shoppat lite nya kläder till han, han tyckte väl inte det va lika kul som sin mamma!


Då sambon är från Norge (där firande och högtider oftast är större än här i Sverige) så är det kostym eller väst och finbyxor när han ska på nått sånt, så vi hade ju egentligen tänkt köpa det till Xander oxå. Men det hittade jag inte, så det blev skjorta, skor och en mössa istället :)


Nu är det inte länge kvar till min födelsedag, 19 maj fyller jag 30 år, så nu väntar både jag och Xander på att få mormors tårta :) 
I födelsedagspresent önskar jag bidrag till en resa till Spanien, en Samsung galaxy S6 edge, nya ögonbryn eller en ring av Lars Wallin, men då det är väldigt dyra presenter så önskar jag mig presentkort på Salong färg och form i Arvika, eller SJ Reinholdson i Årjäng oxå :) Och skor eller blommor till trädgården!

Nu har jag precis kommit hem efter en kväll på jobbet, imorgon jobbar jag natt, sen är jag ledig fredag, lördag och söndag :)

/Louise

Kommentera

Publiceras ej