Sjuk pirat!

0kommentarer



I onsdags kväll vaknade Xander med feber, så han missade tyvärr pirat-temat på dagis som han hade väntat på, men vi byggde ett piratskepp hemma ist. Det blev inte så snyggt, men piraten va nöjd :) I fredags va det sambons tur att vabba, men då va Xander piggare igen så dom hade grejat och skruvat, pappa-son-dag! 


Igår kväll kollade jag på Eurovision, jättekul att Sverige vann men klockan blev ju över ett innan jag kom i säng, då låg redan Xander och sambon i sängen och sov. Xander började klaga för ont i örat när jag kom upp, klockan två blev han ledsen och började gråta så då fick vi gå ner igen. Vi bäddade i ordning på soffan, efter alvedon, nässpray, plåster på örat, mössa och mys i mammas knä somnade han till slut. Sambon kom ner en timme efter oss, då åkte han på larm, så klockan fem somnade jag och klockan åtta tyckte Xander vi skulle vakna igen :)


Men på förmiddagen gick vi en promenad till Konsum och sen till mamma och hälsade på, så där har vi blivit bortskämda med middag och vila idag :)


Igår hade vi besök av pappa och Pia, och min syster Veronica och hennes två yngsta barn, jättekul då det inte är så ofta vi ses!


Jag köpte en ring för presentkortet jag fick av mina arbetskamrater, Edblads såklart och jag är nöjd!

Nu har jag läst igenom Ullareds blogg, klockan 04.00 åker vi dit, hoppas det finns massa snygga kläder och bra saker att shoppa!

/Louise

Kommentera

Publiceras ej