Nattjobb!

0kommentarer

Igår va ju Xander med pappa på konfirmation, kyrkan, god mat, mycket tårta och massa spring, så det va en trött pojk som kom hem. Jag lyckades få ett kort på dom innan dom åkte, min snygga sambo och min älskade unge! Xander hade somnat i bilen på vägen hem, så han gick direkt in till soffan och fortsatte sova där, då passade jag på att bädda ner mig bredvid honom och mysa lite. Jag hade tänkt sova lite eftersom jag skulle jobba i natt, men det gick inte så nu ska det bli gott att lägga sig! Det låg tre trötta pojkar och sov på soffan, sambon, Xander och katten, så jag får sängen helt för mig själv :) Jag har så svårt att lägga mig och sova på dagen när det är fint väder, så jobba natt är inget för mig, men en natt nån gång ibland är ok. När jag vaknar hoppas jag det är varmt ute och solen fortfarande lyser, då blir det grillat ikväll :) 
Men först kanske börja måla om här hemma, och fixa lite i trädgården?

Go'natt!
/Louise

Kommentera

Publiceras ej