Motivation?

0kommentarer

Tisdag och onsdag va jag ledig, i tisdags gjorde vi inget speciellt men på onsdag började vi dagen med frukost framför tv:n, sen åkte vi till Maria och lekte i lekparken där :)
Torsdag började jag jobba igen, så nu har jag jobbat 4 av 8 dagar och till helgen är jag ledig fredag, lördag och söndag, då hoppas jag på sol och fint väder 🌞

Jag är inne i en period så jag sover väldigt oroligt på nätterna, drömmer mycket, vaknar lätt och är uppe tidigt på morgonen, så då känner jag mig trött och orkeslös på dagarna och det mesta känns hopplöst! Men ibland kommer Xander på att han vill mysa lite med sin mamma på dagen, då får jag lite energi igen 💜 Så nu måste jag ta tag i mig själv, börja äta lite bättre, röra på mig och sova mer! Jag vill köpa halvårskort på badhuset i Arvika så jag kan börja simma igen och träna, men jag förstår inte hur folk har tid till allt? Min dag går åt till att jobba, plocka ihop hemma och umgås med Xander, sen är det dax att sova igen. Men ändå är det saker överallt hemma och påbörjade "renoveringar" som aldrig blir färdiga, oftare och oftare önskar jag att jag bodde i lägenhet i en stad. Men ändå trivs jag ju jättebra med att bo i Koppom och vill att Xander ska växa upp här, och jag tycker det är väldigt skönt att ha eget hus med gräsmatta, men jag saknar närheten att slippa ta bilen till allt. Självklart har sambon Xander så jag kan hitta på saker, men han jobbar ju på dagen och jag jobbar många kvällar och helger, så när inte jag jobbar vill ju han hitta på saker själv oxå. Jag känner mest att jag inte vet hur vi ska få ihop allt, men snart har vi semester och då får vi fyra veckor hemma med massa tid :) Så då ska vi leka, bada, sola och njuta av att va lediga 🌞

Nu har jag solat och bloggat, 30 minuter går fort så nu är det dax att jobba igen, klockan 20.45 stämplar jag ut och tar natten! 

/Louise

Kommentera

Publiceras ej