Måndag igen!

0kommentarer

Idag känns det att det är måndag, oavsett om jag jobbat helgen eller inte, så är det alltid lika gott att komma hem efter jobbet på en måndag. Jag nattade Xander redan klockan 18 när sambon åkte på måndagsmöte på brandstation, så då passade jag på att diska, dammsuga, tvätta, plocka ihop och sy, lite egentid för mig själv :)


I fredags hade vi besök av Henrik och grillade, helt perfekt med vänner som man kan prata och umgås med som ingenting, även om det är flera månader sen vi sågs. Och han blev även en favorit för Xander :)


Jag har beställt lite kläder från Villervalla till Xander, så nu får han leka i snygga och bekväma kläder i sommar 🌞


Xander vaknade och kom ner igen nu klockan 21, han hade ont i magen och skulle bajsa. Så nu sitter vi här i soffan och myser, eller han har bäddat ner sig och sambon är på larm, så jag sitter här och bloggar. Bara sambon kommit hem eller Xander somnat så ska jag ta en dusch, sen blir det natten på mig oxå!

Vi planerar en resa till Torrevieja i Spanien i slutet av augusti, någon som vill med?

Natta!
/Louise

Kommentera

Publiceras ej