Bilprovningen!

1kommentarer

Igår va sista dagen för ombesiktning på bilen, och sambon är inte så snabb när det ska fixas saker med min bil, så han har ju självklart inte varit inne med den. Körförbud idag, så då bokade jag och Xander tid och åkte in med den, och nu går den ett år till :)

Vi passade på att åka förbi Töcksfors och klippa Xander när vi ändå skulle till Årjäng, han blev så nöjd och stolt, mammas stora pojk! Regn, grått och trist ute, så vi har lekt och myst inne resten av dagen. Jag är ledig imorgon oxå, så vi hoppas på solen tittar fram då istället 🌞 Nu ska jag lägga mig i badet och läsa träningsmagasin, hoppas på att få lite motivation att komma igång att träna!

/Louise

1 kommentarer

Anonym

06 May 2015 22:02

Så fin o tuff han blev i håret 😀

Svar: Visst blev han ☺
Om mig:

Kommentera

Publiceras ej