30 år!

0kommentarer

Igår va det min födelsedag, så nu är jag 30 år och mycket nöjd med presenterna jag fått!



Jag fick en supersnygg väska från Guess av sambon, och halsbandet från Edblads som hör ihop med mitt armband av Xander :)


Presentkort hos SJ Reinholdson av arbetskompisarna, så då ska jag köpa en ring från Edblads oxå :)


Sen fick jag pengar från Pappa och Pia, moster med familj, mamma och mormor, så då blir det en resa till Spanien!


Idag har jag och Xander varit i Arvika och fixat oss pass, pojken har växt, 100 cm lång är han nu. Sen åkte vi till leksaksbutiken i Eda, Xander köpte sig en pirathatt och kikare för imorgon är det pirat-tema på dagis :)

Nu sitter jag och kollar på Ullared på tv:n, på måndag ska jag dit med Beate och några kompisar till henne, så då ska vi shoppa! Jag har bara varit där en gång förut, då gick vi igenom på en timme och jag va inte alls imponerad! Men då hade vi kört till Malmö och köpt min bil först, och jag va gravid, så jag hoppas det va för att jag va trött och sliten :)

/Louise 

Kommentera

Publiceras ej