Spanien!

0kommentarer

Nu har jag uppdaterat dåligt dom sista veckorna, men igår kom vi iaf hem efter en veckas semester i Spanien. Vi hyrde en lägenhet i La mata tillsammans med Henrik och Joachim och Tina med barnen. Det har varit en underbar vecka med ca 30-34° varmt och 26-29° i havet, vi blev solbrända, ungarna gnällde lite efter för många dagar ihop och grabbarna blev "för" fulla en kväll, men vi har ändå mest badat, solat och ätit god mat ☺ Den dagen grabbarna va bakfulla hade dom pizzakväll med barnen, så då åkte jag och Tina på shopping ☺ Jag köpte mig en supersnygg klocka! Innan vi åkte oroade jag mig lite inför flygresan med Xander, hur det skulle gå utan blöjor, att sitta still, med mat, osv. Även om vi glömde ladda ner filmer på plattan och segt wifi på planet, så gick det perfekt! Han hade ju nappen, snuttis och vällng så han somnade en stund både dit och hem, och tyckte det va jättekul att flyga ☺ Jag har haft en super semester, men när det väl är dax att åka hem igen, så är det allt väldigt gott att komma hem till sitt igen! 

Bilderna ligger inte i rätt ordning, för såpass orkade jag inte anstränga mig nu ☺ Men sista stämmer, en nöjd Xander som va glad för att komma hem och beställde korv med bröd från uno-x till kvällsmat!

/Louise

Kommentera

Publiceras ej