Sol & ledig helg!

1kommentarer

Söndag 27 april 2014

Vilken skön helg d varit, sol och ledigt!
Och vi har varit ute mest hela helgen :)

Jag har sytt en klänning t Xanders docka så hon slipper frysa, den blev lite tight så jag ska sy en ny någon dag! Någon som har mönster på muddbyxor och klänning t dockor?


Jag och Xander tvättar, sambon säljer, jag och Xander shoppar :) 

Min fina docka! 


Tante och onkel va på besök unöder helgen, så då fick Xander självklart en snackspåse :) Som vovven Betty gärna delade med honom!

Xander gör som pappa gör och klipper gräset, och dockan får åka med :) 


Xander och Betty har gått promenader!

Middag på gräsklipparen!


Beate och Kenneth va här på grillkväll igår, så då gick Xander promenad med kusin Sofie :)



Idag har liten fått en eldriven mini fyrhjuling, vi köpte den begagnad så den behövde fixas lite innan den startade, och Xander hjälpte gärna onkel och pappa med d! Han va rädd för den när den startade och vågade inte sitta på den, men nu ikväll vågade han köra lite, men bara om mamma gick bakom och låtsades åka med :)


Jag har fått höstaster av Roger och Vivian, så vi har planterat blommor oxå!

Liten i sin nya pyjamas! 
Dom har fått in kläder från märket Bäbis på Bloms i Charlottenberg. Jag tycker d är supersnygga kläder, jag gillar kläder som är färgglada och sköna att leka i, d är bara så tråkigt att d inte finns större än strl 80. Men än så länge passar d Xander :) 
Så nu säger vi natta här!

1 kommentarer

mamma

27 Apr 2014 21:27

De är så roligt att läsa din blogg fina foton kram

Kommentera

Publiceras ej