Glad påsk!

0kommentarer

Måndag 21 April 2014

D har varit en helg med strålande väder och massa godis, glad påsk! Jag har jobbat hela helgen, men nu har jag bara imorgon kväll kvar för på onsdag är jag ledig igen, så då hoppas jag på sol :) 

I fredags va Xander hos mamma när jag jobbade och sambon hade jour, då kom gammelmormor dit med påskägg och raggsockor :) D är tur vi har mormor som ser t så vi inte fryser om fötterna!


På lördag fm va jag ute och kastade påskbrev med denna fina påskgubbe! Xander tyckte d va jättekul att dela ut påskbrev, och nu har han upptäckt att d är gott med godis oxå, iaf choklad :)

På vägen hem hade vi en mycket nöjd men trött påskgubbe!

När jag åkte och jobbade kvällen va d dax för sambon och Xander att åka på påskmiddag, och där hade dom en fyrhjuling, d va lycka för min lilla motorintresserade kille!

Igår natt vaknade jag kl två av att jag hörde sambon och Xander va uppe grejade, då hade liten vaknat och hade ont i örat. Sambon åkte t jourcentralen med honom igår, och han har öroninflammation igen. Så nu har vi en snorig kille, som är slemmig, har feber ibland, hostar och ont i örat! D blev inget penicillin, men alvedon, nässpray och bricanyl i några dagar, så hoppas vi han är pigg sen igen :)

När jag kom hem efter jobbet idag, så gick jag och Xander en promenad på 5 km i d fina vädret, mamma svettades och liten sov gott!

Nu är d snart dax för mig och mina pojkar att ta natten, go'natt!

Kommentera

Publiceras ej