Op & Dagiskort!

0kommentarer

Tisdag 22 Oktober 2013
 
Dåligt med uppdatering här nu!
 
I måndags för en vecka sen va jag på Arvika sjukhus, jag gjorde gallblåseoperationen som jag väntat på. Allt gick väldigt smidigt, och jag tycker uppvaket i Arvika va bättre än Karlstad!
Jag fick komma hem samma kväll, men inte lyfta Xander på fem dagar, så jag blev sjukskriven veckan ut. I onsdags va Xander förkyld och tät i bröstet, så då kändes d konstigt att sambon behövde stanna hemma med vab, när jag ändå va hemma?! Oxå va jag och tog cellprov för några veckor sen, och d provet visade bra, så nu behöver jag bara på kontroll vartannat år!
Så nu känns allt jättebra igen :)
 
I söndags kväll började jag och sambon känna oss slöa och "hängiga", igår vaknade vi med feber. Sambon åkte t jobbet (han och en arbetskompis är i Norge och jobbar nu), men dom fick åka hem på fm när sambon började spy, usch för magsjukan! Jag kände lite av den igår kväll, men idag har jag mest vilat och sovit hela dagen, så nu känns allt bra igen! Xander har varit jättesnäll när mamma och pappa varit sjuka, och d verkar som han klarat sig :)
 
Min mamma ligger oxå i magsjukan, och hon bor hos mormor denna veckan för dom renoverar hemma hos henne. När jag och Xander va på Konsum förut, så köpte vi med lite saker t henne och hälsade på en snabbis. Xander hade fullt upp med att titta på alla gammelmormors grejer, men han hann med att äta smörgås och se på barn-tv oxå innan vi åkte hem :)
 
I torsdagskväll hade vi besök av min pappa!
Xander hade varit på dagis hela dagen och va nyvaken när han kom, så han va lite blyg först.
Men efter en stund hade han visat morfar alla sina leksaker! Och han satt i knät några ggr innan han åkte hem oxå, d känns som han känner igen honom även fast d är länge mellan vi träffas :)
 
Och i lördagskväll va Beate, Kenneth och Sofie här på besök, d va väldigt länge sen dom va här,
så d va så kul att dom kom och stannade några timmar :) Sofie är så söt och go', hon börjar bli stor nu! Xander börjar bli mer intresserad av sin kusin oxå, hon fick två pussar iaf!
 
Oxå va Jannike inom med sin nya kompis Timo :)
 
Igår fick vi dagiskorten, och jag är imponerad av va fint gruppkortet är,
så duktiga att lyckas så bra med så många små barn :)
 
 
Nu ska jag fixa mig varma smörgåsar t kvällsmat, innan jag ska bädda ner mig i sängen!
Imorgon är d dax för jobb och dagis igen, och vi hoppas på fint väder
så jag och Xander kan va ute och leka lite på em, lr ta en kvällspromenad!
 
 

Kommentera

Publiceras ej