Man on fire!

0kommentarer

Torsdag 31 Oktober 2013
 
 
Igår när sambon kom hem från jobbet, så åkte vi t Ch-berg och gick ett varv på centret. D är inte ofta han kommer med såna idéer! Oxå fick jag en supergo' parfym, så nu är jag en glad tjej :)
 
Xander åt på McDonald's för första gången, och han tyckte d va helt ok :)
 
För några dagar sen plockade jag fram symaskinen igen, så nu har jag sytt en en napphållare och ett nyckelband i reflex, och en mössa t Xander! I fredags va vi på den nyöppnade handelsparken i Ch-berg, och när vi kom hem, va hans Villervalla-mössa borta!? Tråkigt!
Så nästa gång jag ska t Karlstad, ska jag på Pricken och köpa ny mössa :)
 
I lördags va jag och Xander i Ch-berg igen, vi va med mamma på shoppingtur. D är inte ofta vi hittar på nått sånt, så d va jättekul :) Butikerna Dollarstore och Delicato Outlet passade mig!
 
När Xander badade med pappa igår kväll, så passade jag på att rengöra barnvagnen lite, och "styla" den med reflexer och cykellampor. Jag tycker d är så otrevligt att gå på "stora" vägen nu när d blir mörkt så fort, d känns som ingen ser oss! Jag har funderat på att sy en reflexväst t liten, och ett regnskydd med massa reflexer t vagnen, men hur? Jag har försökt att leta efter nånstans att köpa d på nätet, men jag hittar bara västar från 3 år och uppåt, och jag hittar inget bra regnskydd heller! Så är d någon som har ett bra tips?
 
Jag och sambon kollade på en superbra film en kväll,
Man on fire, d är länge sen jag sett en så bra film!
 
Idag har jag jobbat 7-16, men mellan 13-16 va jag på hygienutb, mycket intressant!
När jag kom hem hämtade jag Xander på dagis, han är nästan alltid glad och nöjd på dagis, och dagen har alltid varit bra när vi frågar personalen. D känns mycket bra för mamma och pappa!
 
Sambon är i Norge och jobbar nu (d är för samma företag som han jobbar för här), så han handlade med lite mat hem en dag. Så nu blir d Grandiosa t kvällsmat och Bonde söker fru på Tv4 Play, jag hoppas på fint väder imorgon, för idag har d varit grått och trist!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej