Höstblåsor!

0kommentarer

Torsdag 3 Oktober 2013
 
Klockan 11.30 började vi dagen här i huset igår!
Vi gick ju upp 07.00, men då bäddade vi ner oss på soffan ist,
och zappade mellan Nyhetsmorgon och barnakanalen.
Sambon somnade, jag och Xander fixade frukost framför tv:n, mysmorgon!
 
Igår em gick jag och Xander en promenad i d fina höstvädret :)
Men d börjar bli kallt, så nästa promenad ska vi ha med tjocka vantar och "raggsocker"!
 
Liten vakande sent igår kväll, ledsen och gnällig, typiskt som han är när d är jobbigt med tänder och magen. Han gapade och pekade, men ville inte ha mat lr nått att drick, inte ens majskrokar! Men när han fick springa runt utan blöja blev han glad igen, sen somnade han gott hos pappa :)
När jag kom hem från jobbet idag, så såg jag att han fått blåsor i munnen, och att d börjar komma på händer och fötter. Så jag misstänker att liten fått sin första "dagis-sjukdom"!
Vi va på Konsum och köpte yoghurt, kräm och "fruktpåsar",
sen har vi bara varit hemma och umgåtts, leka och mysa är kul :)
 
Nu har jag har fixat och förberett för sen middag, diskat och plockat ihop lite,
oxå eldar jag i kamin och väntar på att sambon ska komma hem!
Jag städade nere igår, så jag hade tänkt fortsätta med hallen och sovrummet idag. D ville inte Xander, och nu sitter jag här och bloggar ist, så då får jag fixa d imorgon när sambon är hemma :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej