Terrängvagn?

0kommentarer

Onsdag 15 Maj 2013
 
Xander vaknade i natt, snorig och ledsen, så jag har inte sovit så bra!
Men sambon har semester denna veckan, så då fick jag sovmorgon ist :)
 
Idag har vi varit hemma och myst hela dagen, och inte gjort något speciellt!
När man inte är helt pigg, är d gott att mysa med pappa :)
 
Men när inte pappa va hemma, så va d ganska gott hos mamma med :)
 
Igår började vi morgonen med en promenad, hela familjen!
Så vi gick inom Trond så sambon fick sig kaffe,
Xander "gick" på upptäcktsfärd på gräsmattan för första gången, d kändes nog lite konstigt :)
 
Igår kväll va jag och Xander ut och provade hur barnvagnen är att köra i "skogen",
och den fick absolut godkänt! Jag har ju en vagn med tre hjul, så jag provade att låsa framhjulet (och d va bra på så stora sten och ojämnt underlag) men d va ovant att gå med, jag som är van att kunna svänga hur som helst. Så en vagn med fyra hjul är inget för mig!
 
Nu blir d sen middag och "Anna Travis" på tv:n!
 
 

Kommentera

Publiceras ej