Sova borta!

2kommentarer

Måndag 13 Maj 2013
 
I tordsags sov Xander hos mormor, d va första gången han sov borta, och d gick jättebra!
D kändes väldigt konstigt att han inte va hemma, för jag känner lite att d är onödigt att lämna bort honom, när vi ändå är hemma!? Men d är ju bra för både honom och oss, att han lär sig sova borta. Jag och sambon hade inget speciellt planerat, men vi åkte en tur på inlines, hälsade på några vänner och slappade hemma. Men d kändes väldigt bra att få hämta honom på fredagen, han blev jätteglad när han såg mig. Då åkte vi t garaget och hälsade på pappa, och han blev lika glad för att se pappa :) Liten börjar bli stor!
 
I fredagskväll somnade han gott med "Kuraffen" hos pappa, d är "pappas pôjk"!
 
I lördags va vi hos Anne och Trond, vi blev bjudna på god mat och spelade kort!
Xander hjälpte farbror Kenneth :)
 
Under helgen har sambon grejat med veden, duktig han!
I söndags va Xander hos mormor igen, så jag va oxå med och hjälpte t lite :)
När vi kom tebax t mamma och hämtade Xander, hade hon lagat middag t oss!
 
På kvällen gick jag och Xander t lekparken och gungade!
 
Vi va i lekparken som jag lekte i när jag va liten,
jag och min mamma bodde i d vita huset när jag växte upp :)
 
Nu är d dax att sova!
 






 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

mormor

14 May 2013 02:43

Vi hade de så mysigt när han sov här. Då var han mormors lilla goding,han är snäll och mycket nyfiken och vill lära sig allt de är bra. Han sov så gott hos mig de gick så bra men han blev ju mycket glad när mamma kom.

Ylva

14 May 2013 14:12

Då kanske ni kommer til oss Xander o mormor o sover över .

Kommentera

Publiceras ej