Sol & värme!

0kommentarer

Onsdag 8 Maj 2013
 
Så dålig och orkeslös som jag kände mig förra veckan, d är d länge sen jag känt mig!
Jag blir på så dåligt humör när jag har så ont oxå, så nu är d gott att känna sig pigg igen :)
 
Denna veckan har vi inte gjort så mycket, gått promenader i d fina vädret. Jag provade mig på att åka in-lines med barnvagnen en dag oxå, men med min dåliga kondis, nya in-lines och ca två år sen jag åkte sist, så kändes d i kroppen! Men skönt med sol och värme!
 
Xander va med pappa och grejade i bilen!
 
Liten go' och gla, mammas pojk!
 
Jag hade tänkt sätta mig i solen ett par timmar idag, jag hade ju planerat lika fint väder som igår, men eftersom d regnade så fick d bli solarium ist! Gott!
 
Nu när jag kom hem så ligger mina pojkar på soffan och sover, så jag fixar varma smörgåsar och ska se lite på tv:n, innan jag tar med mig dom t sängen!
 
 
 
 


 
 

Kommentera

Publiceras ej