Gallsten!

0kommentarer

Lördag 4 Maj 2013
 
Dåligt med uppdatering igen!
 
Men jag har inte varit så pigg under veckan, måndag morgon vaknade jag runt 05.00, kräktes och hade otroligt ont i magen! Så sambon fick stanna hemma från jobbet och ta hand om Xander, jag orkade inte bry mig om honom alls, så dom hade "Pappa-Xander-dag" hela dagen. När jag blev lite piggarer på kvällen och försökte prata lite med Xander, så ville han inte "prata" lr umgås med sin mamma alls, men på tisdag morgon passade d liten att mysa med mamma igen :)
Jag har fått ett sånt "anfall" i februari oxå, då åkte jag t akuten, där kom läkaren fram t att d inte va nått fel! Jag hade lite lätt förhöjt leverprov, och jag tål inte pizza? blev hans diagnos...

I torsdags hade jag tid på vårdcentralen i Säffle för ultraljud av magen, där kom läkaren fram t att jag hade gallstensanfall och inflammation, så d är inte konstigt jag haft ont!
Men idag känner jag mig ganska pigg igen :)
 
I lördags hade vi dop då, och d blev jättebra :)
Xander va snäll i kyrkan, god mat och tårtor, massa fina presenter och familjen och vänner va där, en mycket bra och lyckad dag! Oxå hade vi besök av sambons mamma hela helgen, vi hann inte träffa dom så mycket för vi fixade med dopet, men Xander fick träffa farmor! :)
Tusen tack t alla som hjälpt oss med dopet!
 
Här är Xander med gammelmormor :)
Kortet har jag "lånat" av min moster Ylva!
 
Söndag morgon när jag va på väg t jobbet fick jag sms av sambon,
en glad liten kille hade väckt pappa tidigt :)
 
Idag ska jag och Xander ha mysdag, så hans mamma får vila sig :)
 
Vi går nog ut och leker lite oxå, bara d slutar regna!
 

 

Kommentera

Publiceras ej