Super Mario Bros 1

0kommentarer

Måndag 28 Januari 2013
 
Måndag igen då, och denna veckan jobbar sambon kvällen, d gillas!
 
Igår va jag och Xander och hälsade på gammelmormor, jag lämnade tebax symaskinen och Xander fick prova en tröja som hon stickar t honom. Oxå passade han på att busa lite med henne, innan vi åkte t mormor. Mamma passade honom ett par timmar, när jag och sambon åkte och handlade lite mat och kollade på centret i Töcksfors. När vi skulle hämta honom köpte vi med pizza, så vi hade pizzamys hos mamma innan vi åkte hem :)
 
Nu när jag lämnat tebax symaskinen, så har jag så mycket tid igen?!
Så nu är d städat och ordning här hemma igen, och d ser inte ut som en systudio längre :)
Men jag tror jag ska köpa en begagnad symaskin, så jag får min egen symaskin!
Och i natt när Xander sov, så fixade jag och sambon Super Mario Bros 1 på Wii, jag kommer ihåg när jag va liten och spelade d! Och när man kunde hyra tv-spel på kiosken :)
Så d ska jag och sambon spela en stund nu, innan d är dax att sova!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej