Handkräm?

0kommentarer

Onsdag 16 Januari 2013
 
Idag är Xander 6 månader, mammas pôjk!
Vi började dagen med en tur t Bvc, d va dax för läkarundersökning, 7985 g och 69 cm!
Han hade en ny läkare idag, men hon va jättebra, hon tyckte d va en pigg och glad liten kille :)
Han hade inte gått upp så mycket i vikt (tycker jag då, men så va vi ju där strax före jul), men han hade växt mycket på längden och han låg bra på sina kurvor, så dom va nöjda :)
 
När sambon åkte t jobbet förut, så bäddade vi ner oss på soffan och kollade på tv:n,
där vaknade vi strax efter 19.00?! Efter fyra timmars sömn, så är vi pigga ikväll :)
 
Igår kväll va jag duktig och bakade Wienerbröd :)
Dom blev inte så bra, men smakade helt ok, så duktiga mig!
 
Sambon har shoppat en body t Xander på Köp & sälj,
och den kom på posten idag, så nu blir d "Pappas tuffa pôjk" :)
 
Märkte nu ikväll att min pro-period har gått ut här på bloggen,
så d blir att fixa en ny period när lönen kommer!
 
Min handkräm är slut, så d ska oxå köpas!
Jag som aldrig varit torr, är jättetorr och får som "eksem" på händerna?
Jag har smörjat mig med Nivea varje dag, men d hjälper inte!
Så blir jag inte ens när jag jobbar, och då är jag ju väldigt mycket i vatten,
och spritar och tvättar händerna väldigt ofta?!
Jag köpte en kräm av märket Bliss på Kicks, och den va jättebra, så nu ska jag hålla mig t den!
Om ingen vet nån annan bra?