Flytta!

0kommentarer

Lördag 5 Januari 2013
 
Igår hade vi en mycket trevlig kväll hos Anne och Trond,
med Beate, Kenneth, Veronika och Majken, hemlagad pizza och sällskapsspel :)
Xander trivs så bra där, massa personer som leker med honom, och d är gott att sova i soffhörnet! Och när vi är där så kan han använda nappen oxå, den som han aldrig vill ha annars!
 
Idag har vi hjälpt Beate och Kenneth att flytta (dom flyttade bara en trappa upp), jag har mest varit med som sällskap :) Sambon och Xander åkte dit före mig, själv sov jag en timme på soffan innan jag gick ner t dom! Oxå fick vi besök från Ed, Sandrah och Roger, jag saknar dom här!
Men d va kul att träffas, och Xander blev mycket nöjd med julklappen :)
Kolla in Sandrahs blogg på Mammasandrah.blogg.se!
 
Nu ska jag och sambon ha myskväll med tacos och filmen Snabba cash 2!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej