Fest?

0kommentarer

Måndag 14 Januari 2013
 
I lördags tog jag några drinkar med Mirja, Jannike och Thasina. Vi Började hos Jannike, där blev d ölspelet och Dooley's, innan vi åkte t Arvika. D va en mycket trevlig kväll :)
Men jag skulle ha hoppat över att följa med t Arvika (som jag tänkt från början!), efter jag spytt några gånger och kände mig gammal, så fick jag hemlängtan! D är ju  nästan två år sen jag drack, så jag hade ju räknat med att bli dålig, men nästa gång får d bli "hemma-fest" :)
 
Xander va hos mormor en tur på lördag dagen, hon har varit sjuk så han har inte varit där på en vecka, så han va efterlängtad! På kvällen/natten hade han och sambon "pappa-son-mys" :)
 
I onsdagskväll hade jag besök av en kompis, hon har bott här i Koppom men flyttat t Årjäng, så jag har inte umgåtts med henne på väldigt länge! D va jättekul att ses igen :)
Så snart ska jag ta med mig sambon och Xander, och hälsa på dom!
 
Ikväll har jag och Xander varit hos Beate och umgåtts, Erica och Veronika va där oxå, och vi blev bjudna på våfflor... Mys! Vi får passa på att umgås när "gubbarna" jobbar kvällen!
 
Nu ska jag fundera på kvällsmat och sängen!
 

Kommentera

Publiceras ej