2013

0kommentarer

Onsdag 2 Januari 2013
 
Nyårsafton firade vi ihop med Beate och Kenneth, och d blev ingen lyxig trerätters middag!
Vi åt hemlagade Kinamat ist... Gott :) På kvällen va vi hos Anne och Trond och spelade sällskapsspel, "Kampen mellan kvinna och man", självklart vann kvinnorna :) Vi hade inga fyrverkerier heller, gud va tråkiga vi va nu! Men Beate och Kenneths lilla Rex gillar inte när d smäller, men Lexie verkade inte ha ont av d (hon trodde d knackade på dörren när hon hörde smällarna), och d kändes inte som vi hade pengar att slösa på d heller!
Jag hade iaf en jättebra nyårsafton :)
 
Igår gick sambon upp med Xander, så jag hade sovmorgon t 11.30?!
Men ändå kändes d som jag inte sovit nått, jag tror jag är ständigt trött!
Men d blev bättre efter jag och Xander gick en promenad i d fina vädret, sol, plusgrader och nästan all snö har regnat bort = Vårkänslor! Tidigt? Ja, men d känns så :)
 Klockan 17.00 blev vi bjudna på god mat hos mamma, så sen va jag lika trött igen!
 Jag åt nog alldeles för mycket mat, men mammas mat är ju så go' :)
 Efter d va vi hos Anne och Trond och spelade sällskapsspel igen, "Absolut överens",
jag och Beate vann alla omgångar... Duktiga oss!
 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, vaknade lika trött idag!
 
Ikväll har jag städat sovrummet och vikt/sorterat tvätten, nu har vi massa kläder i lådorna igen!
Xander låg så nöjd och glad i tvätthögen och pratade med sig själv, men efter ett tag tyckte han nog mamma va tråkig som inte hade tid med honom, så han fixade flaskan själv :)
 
Sambon fixade kvällsmaten idag, biff med strips och bearnaisesås... Mums!
Nu ska vi strax bädda ner oss i sängen, och se på Fjällbackamorden del 2!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej