Sjuk & Kräftkalas!

0kommentarer

Onsdag 28 Augusti 2013
 
Dåligt med uppdatering sista veckan!
I onsdags blev Xander sjuk, så torsdag och fredag fick vi stanna hemma från dagis.
Han vaknade några nätter och hade jätteont i magen, d är jobbigt att få tänder!
Men på fredag kom magen igång, så på lördagmorgon klockan 05.00 vaknade jag av en pigg, glad och snorig kille, som tyckte d va dax för mamma att vakna oxå :)
 
I lördagskväll va jag och sambon på kräftkalas, så då sov Xander hos mamma. Jag hade en jättekul kväll, och d kändes bra att gå ut :) Även om jag somnade runt 23-tiden i bilen och sov ett par timmar, så bäddade jag ner mig på soffan direkt vi kom hem, och där sov jag lika gott!
När jag gick upp på söndag, kände jag mig mest slö, orkeslös och förkyld! Men ändå kände jag mig utvilad, så då hade jag nog sovit igen d jag missat dom sista nätterna!
 
På eftermiddagen åkte jag t mamma och hämtade Xander, jag tyckte d va lite jobbigt att lämna bort han (när han inte va helt pigg), så d va väldigt gott att få hem min slöa & gnälliga kille igen :)
 
Sambon började söndagen med att va bakfull och slutade med att bli sjuk,
så dom sista dagarna har han mest tagit plats på soffan, tur vi har en stor soffa!
Och en platta att se på barn-tv, när pappa vill se sina tråkiga program på tv:n!
 
I måndagskväll började Xander bli piggare, så igår va d dax för dagis igen!
Xander blev så glad när han hittade en bil att leka med :)
 
Idag har jag lämnat Xander på dagis helt själv för första gången, han va där mellan 11-14, och d hade gått jättebra! D känns lite jobbigt och konstigt att lämna ifrån sig han så, och bara gå hem?!
 
Nu är d dax att sova!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej