Dagis!

0kommentarer

Tisdag 20 Augusti 2013
 
Jag glömde ju skriva att Xander började inskolningen på dagis igår!
 
 
 
 
 
Första dagen gick jättebra, d va ju så mycket nytt att leka med :)
 
Och så här trött blir man när man kommer hem från dagis!
 
Sambon fick massa fina kosedjur t Xander, av en arbetskompis igår. Xander är inte speciellt intresserad av kosedjur, men den här stora vovven blev han kompis med :)
 
Xander har ju fått en ny kusin under sommaren oxå, sambons syster har fått en liten Sofie. Jag va där och hälsade på en snabbis igår, hon sover nästan varje gång jag är där, men söt är hon :)
 
 
 
D gick lika bra på dagis idag, så nu hoppas vi d fortsätter så :)
 
Xander har börjat gå, och klättra överallt...
Så nu är d dax att flytta upp saker och fixa barngrindar överallt!
 
Idag har jag och Xander varit i Charlottenberg en snabbis!
Vi köpte lite sysaker t mig, handlade mat, och köpte extra lätta sportskor och en lite ryggsäck t han. Nu sover liten, så han ska orka med en ny dag på dagis imorgon :)
Jag ska fixa pita med kebab t kvällsmat, mysa ner mig på soffan och se nya Wallander-filmen!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej