Snö!

1kommentarer

Måndag 29 Oktober 2012
 
Vaknade t att d va snö ute idag...
...men d byttes ju ganska fort mot grått, blött och kallt väder ist, tråkigt!

Jag får inte lust att göra nått när d är så tråkigt väder, så idag har vi slappisdag!
Vi hade tänkt gå en promenad, men d får vänta t jag får vindskyddet t vagnen lr d blir finare väder. Men vi gick en promenad i d fina vädret igår, innan d började snöa! Vi provade fårskinnet och den nya vinteroverallen, overallen va lite stor än, men han va varm och go' när vi kom hem :)
 
Ikväll har vi haft besök av faster Beate och Rex, mycket trevligt! :)
Så nu sover både Xander och Lexie gott, man blir trött av besök!
 
Nu ska jag sy nya sängkläder med Peter Pan-mönster t Xanders duntäcke och kudde,
d va visst andra mått på d, så då passar inte d jag sytt förut...Dumt!
 
När sambon kommer hem från jobbet så blir d toast t kvällsmat,
sen ska jag bädda ner mig i sängen, d har jag längtat efter sen jag gick upp imorse :)
D snöar ute igen nu, så jag hoppas jag vaknar t vitt och fint väder imorgon!
 
 

1 kommentarer

Mostra

30 Oct 2012 20:56

Ingen snö här inte :(

Kommentera

Publiceras ej