Helg!

2kommentarer

Fredag 26 Oktober 2012
 
Idag började jag dagen med att plocka och greja lite här hemma, diskat, tvättat kläder, vattnat blommor och rensat i Xanders kläder, plockat bort allt som är för litet!
Oxå betalade jag räkningarna, d märks ju att vi har några tusen mindre nu när jag är mammaledig, d känns lite tråkigt ibland!
 
Nu har vi köpt en sittdel, jag hade tänkt mig en röd lr turkos, men då va sambon smart och sa att jag säkert kommer tröttna på en med färg, så d blev en svart med turkos sittdyna ist :)
 
Sambon va trött och sliten när han kom hem efter jobbet idag, han jobbade från 05.30-23.12 igår, och 05.30-14.12 idag, så d är ju inte konstigt! Så nu ligger mina pojkar på soffan och sover,
och jag steker våfflor! Våfflor med "mormors äppelmos"... Mums!
 

2 kommentarer

Mormor

26 Oct 2012 19:17

De låter gott gumman. Så lika dom är när dom sover :-)

Mostra

28 Oct 2012 14:41

Mysig bild

Kommentera

Publiceras ej