Fredagsmys!

1kommentarer

Fredag 19 Oktober 2012


I tisdags blev Xander 3 månader, mammas lilla pôjk :)
Då va vi på kontroll på Bvc, 6005 g väger han nu, och 59 cm lång!
Oxå va d dax för vaccination, eftersom jag är så rädd för sprutor och d passade för sambon att följa med,
så fick Xander sitta i pappas knä. Han blev så ledsen när dom stack honom, men d gick fort över med lite mat :)
I onsdag va jag och Xander i Karlstad och kollade efter en sittdel t barnvagnen,
vi har ju en Teutonia S3 med liggdel nu, men d känns som han inte kommer vilja ligga i den så länge t...
Dom hade några svarta i lager på en butik, ska vi ha någon annan färg eller om dom tar slut måste dom beställa hem,
och d va upp t 12 veckors leveranstid!? Så nu funderar vi på om vi ska köpa en begagnad, köpa en svart
eller beställa (och hoppas på att han ligger nöjd i liggdelen t den nya kommer) en? Hmm?
På vägen hem åkte vi inom pappa, så Xander (och jag) fick träffa morfar och Pia :)

Nu har jag köpt en åkpåse, jag köpte en begagnad Voksi Urban-påse, så d blev dun ist för lammskinn.
Men d verkar som den är väldigt varm iaf! Xander hade body och strumpbyxor på sig en dag när vi gick t mamma,
och han va så varm och go' när vi kom fram, så då måste d ju funka med den och overall i vinter :)

Igår provade vi nya "badhjälpen", vilken smart grej!
Sambon är förkyld, så han har inte varit i garaget på hela dagen!
D är väldigt skönt att han honom hemma (d är inte ofta han är hemma en hel dag), även om han klagar för att han är sjuk :)
Jag har varit och simmat med Tina och Erica, annars har inte jag heller gjort speciellt mycket idag...
Nu blir d lasagne, nya Johan Falk-filmen och äppelpaj... Fredagsmys!
 
 

1 kommentarer

ylva

20 Oct 2012 03:17

Sicken goding...han är Xander :)

Kommentera

Publiceras ej