Barnvagn?

2kommentarer

Söndag 21 Oktober 2012

Denna helgen har jag inte gjort speciellt mycket!
Sambon va hemma hela dagen igår oxå, så vi har mest slappat och gjort ingenting :)
På förmiddagen idag åkte vi t Töcksfors och köpte en begagnad barnvagn, som sambon ska ha som "garagevagn".
En Teutonia Fun med sittdel, så då kan vi använda den om Xander tröttnar på att ligga i den vi har nu.
För nu har jag bestämt mig för att beställa en sittdel, så jag hoppas jag får den före jul!
Men vilken färg?

Sambon åkte t garaget en snabbis på eftermiddagen, då passade jag och Xander på att prova nya vagnen.
Jag har inget att klaga på, förutom att d är mycket smidigare med tre hjul ist för fyra (även om dom fram är svängbara)!
Jag skulle ju absolut ta min Teutonia S3 om jag ska gå i skogen!
Nu är d snart dax att sova, men först lite sen middag och en bra film!

2 kommentarer

Mormor

21 Oct 2012 23:58

Tycker den röda eller turkos va fina kram

Svar: Va duktig du är som klarade skriva här :) Älskar dig mamma!
Om mig:

Maria

22 Oct 2012 05:45

Nån av dom 4 sista :) men alla är fina :)

Svar: D blev en svart med turkos dyna :)
Om mig:

Kommentera

Publiceras ej