Baka kaka!

0kommentarer

Måndag 1 Oktober 2012
 
Vi har köpt en Stokke-bärsele, så igår va jag och Xander ute på en liten promenad och provade den. Jag gillar den eftersom d är höftbälte, så d blir inte så tungt för axlarna, och att han kan sitta framåt i den...
Han verkade gilla den han oxå, han sov nästan hela tiden :)
 
 
Idag har vi varit en tur i Arvika och köpt duntäcke och kudde till Xander, så nu ska han inte frysa i vinter! Och lila sängkläder med ugglor :)
 
Nu ikväll har faster Beate varit här hos Xander, när jag färgade håret... Tack så jättemycket :) Oxå fick vi trevligt besök av Erica! :)
 
Igår försökte jag mig på att göra "sanost", jag äter inte d, så jag vet inte om jag lyckats? Men tänkte sambon ska få "Klengås" t kvällsmat idag, han jobbar eftermiddag denna veckan, så han kommer hem nu strax efter elva. Xander sitter i babysittern och ser på tv:n, Lexie är med sambon och jag bakar "Dalslandskaka". D är första gången jag bakar d, och d ser ut som jag får steka kakor hela natten?
 

Kommentera

Publiceras ej