Åkpåse och One Piece?

1kommentarer

Måndag 15 Oktober 2012
 D är några dagar sen jag skrev nu,
jag tycker inte jag har speciellt mycket att göra på dagarna,
men ändå försvinner dom väldigt fort?
I fredags va vi och simmade igen, jag, Tina och Erica...
Dom bygger ju ut på simhallen, och nu hade dom öppnat så vi kunde se lite av d nya, d ser ut som d blir jättefint :)
 I lördags va jag i Karlstad och letade efter en åkpåse t barnvagnen, jag vill ha en svart med vitt lammskinn, men jag hittar ingen?
Jag har hittat någon på internet, men då är dom 1m, och d tycker jag är kort! D blir att köpa nått annat, bara d inte är fleece!


Xander va hos sin mormor, d känns så bra att ha mamma så nära,
och att hon alltid är så snäll och passar honom!
Jag tycker d är skönt att åka helt ensam på shoppingtur ibland!
 

Jag hittade en supersnygg Bamse-"One Piece" t Xander,
så nu ska jag bara hitta en snygg t mig själv?
Så ska vi mysa i dom hela hösten/vintern när d är tråkigt väder ute!
 

Xander bryr sig inte speciellt mycket om nappen,
men nu har han hittat tummen ist :)
Men han förstår inte att tummen hör t hans hand än,
han skriker när han "tappar" den och tittar förvånat,
"Vart försvinner den?" :)
Idag har jag grejat hemma, städat i hallen och rensat bort massa saker vi inte använder.
D va inte länge sen vi rensade, ändå hittar jag massa saker nu?!
Jag köper så mycket onödigt!
 

Sambon jobbar kvällen denna veckan, men innan han åkte t jobbet fixade han i ordning för sitt nya husdjur...
Mina fiskar har ju äntligen dött, så nu blir d ett terrarium ist för akvarium, sambon ska få sig en leguan :)
Nu ska d bli en mycket sen middag, d är d enda dåliga med att sambon jobbar kvällen, sen ska vi bädda ner oss i sängen!

1 kommentarer

Sandrah

16 Oct 2012 14:11

Goding Xander <3 Han växer å blir så stor =) Saknar er jätte mycket!

Svar: Ja han blir stor, 6 kg och 3 månader idag :) Saknar er oxå!! Jag ska verkligen komma ner snart nu!!
Om mig:

Kommentera

Publiceras ej