Grillpremiär!

0kommentarer

Söndag 6 Maj 2012

Så skönt att sluta 12.30 idag när d varit så fint väder, sol och blå himmel! Hoppas på samma väder imorgon :) Då ska jag slappa i solen hela dagen, innan d är dax för ett kvällspass på jobbet!


Igår beställde jag mat av mamma efter jobbet, pannkakor... Mums!


Och igår kväll hade vi besök av Beate och Kenneth, d blev grillat t kvällsmat... Mycket gott!


Och Lexie hade besök av sin bror, så d va hundar överallt här, med två valpar och stora vovven :)


Sambon åkte på fisketur förut, så jag tog en snabbsväng t Töcksfors, köpte en bh, en elefant t Lexie och lite hundgodis, nu ska d tränas :)


Innan jag åkte hem igen kollade jag hur d gick för "storfiskarna", d nappade dåligt på årets fiskepremiär :)


Men Lexie satt fint på bänken!

Nu ska jag ge vovvarna kvällsmat och gå en promenad, fixa toast t kvällsmat t mig (sambon äter grillrester sen igår) och bädda ner mig på soffan, se filmen The Ghost writer och hoppas på att sambon fixar popcorn!


Kommentera

Publiceras ej