Dålig dag!

0kommentarer

Torsdag 31 Maj 2012


Igår kom mitt efterlängtade paket t coop, äntligen har jag mina jeans jag beställt från Blooming.nu hemma hos mig! D va lite tunnar tyg än jag tänkt mig, men då kan jag ju använda dom varma sommardagar oxå! Hade dom inte kostat så mycket, hade jag köpt ett par t med en gång...
Mycket nöjd med mitt köp :)

Vaknade när alarmet ringde 05.00 imorse, kände mig faktiskt ganska pigg även om jag sovit dåligt i natt, tänk va lite sol gör på humöret :)
Men jag märker ju att jag blir väldigt fort sliten och orkeslös på dagen, speciellt dom dagarna jag jobbar (även om jag slutar tidigt), när jag sover oroligt på natten! Jag känner mig inte ens sugen på att åka och shoppa! Jag som älskar att shoppa :)


Så när jag kom hem runt två-tiden, plockade jag ihop lite innan jag slappade på soffan en stund. Men jag måste ha somnat, för helt plötsligt va sambon och Lexie hemma?! När jag vaknade t igen så åkte jag en snabbis t Charlottenberg och köpte mig en ny väska, eller jag fick den av sambon för d va han som betalade. Han är så snäll och go', för egentligen tycker han nog att jag redan har alldeles för många väskor :)

Nu ska jag strax ge vovvarna mat och gå en kvällspromenad, sen fixa något lättlagat t kvällsmat och bädda ner mig på soffan.
Känner mig inte på humör idag!
Allt har känts lite jobbigt ända sen jag åkte från jobbet förut, vet inte varför men d är bara ingen bra dag idag!

Kommentera

Publiceras ej