Äntligen maj!

0kommentarer

Torsdag 3 Maj 2012

Äntligen är d maj, d är en bra månad :)
D närmar sig sommar, så förhoppningsvis så får vi se solen mer!
Jag fyller år, d betyder "Mormors tårta", godaste tårtan... Mums!
16 dagar kvar t Spanien, värmen och solen... Längtar!


I tisdagskväll va vi på lydnadskurs med Lexie, jag tycker hon va riktigt duktig för att d va första gången! Men hon tyckte mycket bättre om att träna med godis än en leksak :)


Igår började jag min enda lediga dag denna veckan, med en tid på Vc klockan 08.00. Jag hade tid för blodprover och så, och dom skulle tas med två timmars mellanrum, så i detta tråkiga rum fixade jag naglarna, vilade och städade väskan, när jag väntade på att timmarna skulle gå!


När jag kom hem blev d pizzarester t lunch, och slappa i solen ett par timmar med P5 Oslo i lurarna... Så skönt!
Men d blev nog lite länge, för känner mig lite röd idag :)

Igår kväll diskuterade jag lite med sambon, eller jag klagade mest på honom. Konstigt, men oftast tycker jag d är jag som har rätt och han har fel?! Men men, d är skönt att säga va man tycker ibland!


Min tidiga födelsedagspresent från sambon, ny klocka... Nöjdast :)

Jobbat 7-16 idag, och nu ikväll har jag fixat middag t sambon kommer hem, kålpudding, så jag hoppas han tycker jag är snällare idag än igår :)
Själv ska jag äta spagetti med ost, kålpudding är inget för mig, men först ska jag färga håret och ta en varm dusch!



Kommentera

Publiceras ej