Ligga-på-soffan-väder!

0kommentarer

Torsdag 10 Maj 2012


Jag har fått brev från Landstinget två dagar i rad nu, d tycker jag inte om! Men d va bara från folktandvården, så d va inte så farligt :)
Men varför ska man få tid 07.50 på en ledig dag?


Typ såna här jeans jag beställt, fast annorlunda... Längtar :)


På rasten idag gick jag en tur på Coop, där sålde dom en så fin blå Orkidé, d har jag aldrig sett... Vill ha!


När jag kom hem efter att ha jobbat 7-16 idag, så hade jag inte lust att göra nått! Trött, sliten och ligga-på-soffan-väder! Plockade snabbt ihop lite i köket, satte igång tvättmaskinen, dammsög, bakade "Mormors kake" och bäddade ner mig med täcke och kudde på soffan...
Så här sitter jag fortfarande under täcket på soffan med tända värmeljus och eld i kamin, känner mig allmänt lat :) När sambon kommer hem, blir d nybakad kake med ost och varm o'boy t kvällsmat... Mums!
Sen ska jag bädda ner mig i sängen och se några avsnitt av Csi, om jag inte hinner somna på soffan då :) Alarmet ringer 05.00 imorgon oxå!

Kommentera

Publiceras ej