Maginfluensa!

0kommentarer

Torsdag 17 Maj 2012

Nu börjar jag piggna t efter att ha bott på soffan i två dagar,
usch för maginfluensa!

Morgonen idag började vi med att städa och plocka ihop lite här hemma, skönt att få ordning och få bort alla baciller innan vi ska åka på lördag :) Lördag är ju även min födelsedag...


Så halv tolv kom pappa, Pia, Veronica (min syster) och Lias (min systerson) på ett litet tårtkalas, d går så länge mellan vi ses så d va jättekul att dom kom idag :) Och tack så jättemycket för presenterna!


D blev "Mormors tårta" och "Mormors äppelkaka"... Mums!


Min Pappa :)

I eftermiddags åkte jag och sambon t frissan i Töcksfors, så nu är vi nyklippta och fina... Så skönt!


Ikväll har vi äntligen börjat packa väskorna för Spanien...
Gissa vilken som är min? :)

Nu ska jag åka en snabbis och hälsa på min mamma, innan d är dax att sova igen! Alarmet ringer 05.00 t morgonen, ska jobba 7-16 sen har jag semester i sju dagar... Superskönt!

Kommentera

Publiceras ej