Hemma igen!

0kommentarer

Måndag 28 Maj 2012

D har varit underbart med en minisemester, älskar sol och värme :) Men d är skönt att komma hem igen oxå! Vi kom ju hem t sommar, nästan +25° när vi landade på Rygge flygplats i torsdagskväll. Sol, blå himmel och runt +30° fredag, lördag och söndag, så då känns d inte så tråkigt att va hemma i Sverige heller :) Även om jag helst hade slappat i min solstol istället för att ha jobbat 7-16 under helgen!


Men jag hann med en timme i solen igår kväll, även om d började blåsa, och solen inte gav speciellt mycket färg så sent... Skönt med sommar!


Under tiden fixade sambon grillat t kvällsmat... Gott!


Sambon och Lexie... Mys!

Idag började jag morgonen med att åka t Arvika, hade tid på vc 11.00. Efter d blev d självklart en tur på stan, va så länge sen jag kollade i affärer i Arvika, d va kul att se nått annat än d som är på centren! Men d enda jag fick med mig hem, va en påse från Bokia :)
Nu ska jag fixa kvällsmat, sen bädda ner mig i sängen och hoppas på att jag får sova gott i natt! Jag har sovit så oroligt dom sista nätterna sen vi kom hem, jag somnar tidigt men ligger och vrider och vänder mig hela natten... Värmeslag?! :) Alarmet ringer iaf 05.00 t morgonen igen!



Kommentera

Publiceras ej