Vetekuddar!

0kommentarer

Onsdag 27 Juni 2012
 
Jag har bara varit uppe en gång i natt, sol och blå himmel ute och jag vaknade av att Lexie försökte dela kudde med mig :)
Så idag kände jag mig utvilad och på bra humör redan när jag vaknade!
 
Pannkakor med färska jordgubbar t frukost... Mums!
 
Igår provade vi nya selen på kvällspromenaden, lite stor (men då har hon att växa i), men annars passade den fint :)
 
Och titta va jag hittade i diket... Längtar!
 
Jag sydde även två vetekuddar t igår, lite smalare och längre så dom passar bättre att ha runt nacken. Den första jag sydde blev lite tung och klumpig, så jag tror jag ska sy om den lite, för dom jag sydde igår kändes mycket skönare! Men jag hade bara tyg kvar t en påse, så jag måste köpte lite mer innan dom är helt färdiga :)
 
Nu ska jag fixa i ordning mig, och ta bort nagellacket på tårna, så är jag redo för att åka och bli fin om fötterna sen!
 

Kommentera

Publiceras ej