Jobba, jobba, jobba...

0kommentarer

Måndag 11 Juni 2011

Jag somnade några timmar på soffan när jag kom hem efter jobbet idag, d är hårt att jobba helg :) Nu är dag sex av nio gjord, och jag har nedräkning t semestern! I fredagskväll tappade jag ut en kaffe kopp över mig och golvet på jobbet, lördagsmorgon låste jag in min jobbnyckel och skåpnyckel i mitt skåp på jobbet, så då kände jag mig mycket smart! Igår kväll så började min bil krångla, så imorse fick sambon köra mig t jobbet, och min snälla mamma kom och hämtade mig när jag slutade, tur jag har dom!
Men annars har d varit en ganska bra helg :)


Jag åkte en tur t Charlottenberg i torsdags när dom hade nyöppning (dom har byggt ut och öppnat några nya butiker) på centret, många bra erbjudanden, jag köpte en huvtröja, tre trosor, två par strumpor och två tunna tröjor för 300 kr :) Kul när d är billigt!

Nu ska jag bädda ner mig på soffan, och drömma om att jag bäddat in mig i ett mjuk duntäcke. Jag har sån lust att köpa mig duntäcke och kudde, tråkigt att d ska va så dyrt! Imorgon har jag sovmorgon, d ska bli så skönt, fortfarande lika trött och sliten fast jag sov förut...
Hoppas på att vakna t sommarväder :)



Kommentera

Publiceras ej