Skattepengar!

0kommentarer

Torsdag 7 Juni 2012

Idag har jag jobbat 7-12, skönt att ha hela dagen kvar när man slutat :)



Jag har massa funderingar just nu!
D är inget speciellt så, men d känns som jag har så mycket som ska göras och hinnas med! Och saker som jag vill göra :) Fixa "trädgården" är ett måste, annars tror jag vi blir instängda av ogräs! Storstäda hela huset och göra färdigt sovrummet är oxå ett måste! Byta badkar, soffa och köksbord är inget måste, men saker som jag vill :) Städa bilen invändigt (utvändigt är sambons jobb!), putsa fönster och byta gardiner, storstädning på akvariet (så kanske man ser en fisk där?), tvätta och rensa bort kläder vi inte använder, osv, osv... Planera någon minisemester, men har en sambo som är fruktansvärt dålig på att planera! Men allt ordnar sig t slut :)

Nu har jag iaf varit duktig och fixat lunch t sambon kommer hem från jobbet, fredagsgratäng (en sorts tacogratäng)... Gott! Tror jag ska åka på en shoppingrunda sen, jag har ju fått mina skattepengar idag :)

Kommentera

Publiceras ej