Ledig =)

0kommentarer

Fredag 15 Juni 2012


D känns i kroppen att jag jobbat nio dagar i rad, men nu är jag äntligen ledig :) Började dagen med mysmorgon på soffan, ihop med sambon (d händer inte för ofta!), så d va en mycket bra start på dagen! Klockan åtta kom Beate och Kenneth och lämnade lilla Rex, vovven och två valpar i huset, sen va d inte tyst här längre :) På fotot är d Lexie och hennes bror Rex när dom va ca tre månader, så små är dom inte nu :)

När dom kom tebax sen och hämtade vovvarna så åkte jag och sambon t Karlstad, kollade i lite olika affärer och va inom Ikea såklart...
Shopping är kul, men dyrt!

Igår åkte jag och hälsade på mormor efter jobbet, fick låna med mig hennes symaskin, så under helgen har jag tänkt sy gardiner. Och igår kväll började jag städa och möblera om här hemma, så jag behöver ju inte fundera på va jag ska hitta på under helgen :)

Nu ska jag fixa sen middag och fortsätta med städningen, innan jag bäddar ner mig på soffan med mitt nya täcke från Ikea, tända värmeljus och förhoppningsvis nått bra på tv:n!


Kommentera

Publiceras ej