Ledig!

0kommentarer

Tisdag 5 Juni 2012

Äntligen juni, så jag hoppas på att sommarvärmen kommer nu :)
Men dom sista dagarna har d ju inte varit speciellt bra väder, blåst storm och +3° på morgonen... Usch! I lördags va sambon och några kompisar på folkrace i Charlottenberg och ute festade, så d va ju synd för dom att d va så tråkigt väder. Själv va jag duktig och jobbade helgen! I lördags jobbade jag 7-13, köpte jag med mig pizza hem efter jobbet och sen hade jag och vovvarna mys på soffan resten av dagen :) I söndags slappade jag i sängen t klockan 12.00?! så då va typ bara att gå upp och göra sig i ordning, och åka t jobbet för ett kvällspass. Igår jobbade jag 7-16, när jag kom hem bakade jag en äppelpaj innan jag somnade på soffan igen, alltså har jag bara jobbat och sovit dom sista dagarna!


Jag har fått en ny väska av sambon igen, mycket nöjd!
Tack så mycket :)


Idag är jag ledig så då blev d sovmorgon t 09.00... Gott!
Började dagen med att plocka ihop och få lite ordning här hemma, diskade, vattnade blommorna, satte igång diskmaskinen och tvättmaskinen, dammsög, osv... Vovvarna försökte dela på Lexies plats, så dom låg snällt och tittade på när jag yrade runt här :)
På eftermiddagen åkte jag och hälsade på min mormor en stund, va så länge sen jag varit hos henne :( Och när sambon slutade jobba klockan 16.00 åkte vi t Arvika och kollade lite, men köpte inget :)

Nu sitter jag här och trycker på datorn och väntar på kvällsmat, sambon står vid spisen och fixar hamburgare... Gott! Sen ska jag bädda ner mig på soffan, hoppas på att d går nått bra på tv:n, och njuta av resten av min lediga dag :) Alarmet ringer 05.00 t morgonen, då är d dax att jobba igen! Jag ska jobba nio dagar i rad nu, sen tar jag semester :)


Kommentera

Publiceras ej