Sommar?

0kommentarer

Torsdag 21 Juni 2012
 
Igår va d äntligen fint och varmt väder, så då passade jag och Lexie på att slappa en stund i solen hos min mamma :) D är ju lika strålande väder idag, undrar om sommarvärmen har kommit nu?
 
Idag har jag börjat sy på min vetekudde, ska bli spännande och se hur d går med d projektet? På eftermiddagen åkte jag t Årjäng och shoppade in lite midsommarmat och gick på systemet åt sambon. Sen åkte jag inom centret i Töcksfors och kollade, köpte en mascara, ögonbrynspenna, ett läppstift och en parfym för 500 kr, rea är kul :)
 
När jag kom hem igen efter min shoppingrunda så va sambon ute och grejade i trädgården, duktiga han!
D blir så fint, och snart har jag en liten gräsmatta :)
 
Nu står han vid spisen och fixar kvällsmaten och jag sitter här och trycker på datorn, jag har d bra!
Även om jag klagar mycket ibland och tycker han är fruktansvärt seg, så tycker jag han är väldigt duktig och omtänksam oxå :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej