Regn, regn, regn!

0kommentarer

Måndag 25 Juni 2012

Idag har jag inte alls känt mig på humör, inte igår heller!
Trött, sliten, lättirriterad och orkeslös...
Och idag vaknade jag med att jag kände mig stel och obekväm i nacken/axlarna, och d har hängt i hela dagen, känns som jag skulle vilja ha en krage runt halsen som håller upp huvudet...
Alltså, d är dumt att sova på soffan!
 
Nu har jag sytt min första vetekudde, sydde den av en kökshandduk...
 
...och så här blev den färdig med påsen :)
 
Söndag + regn = Tråkig dag!
Så igår kväll lyxade vi t d med kinamat och filmen Nobels Testamente :)
 
Idag började jag dagen med att åka t Arvika, hade tid på vc 09.00.
Så då passade jag på att åka t Granngården och handla lite hundleksaker efter d. Oxå d blev en tur inom Intersport och kolla på skor, jag skulle behöva ett par nya "joggingskor", som helst är vattentäta eftersom d inte verkar vilja sluta regna!
Nu ikväll har jag och sambon varit i Töcksfors en snabbis, hittade ett par skor på Sportshoppen som jag gillade, visst va dom snygga?
Oxå va med Lexie på Arken Zoo där och köpte en sele, sen fick hon välja sig ett ben för att hon va så duktig när hon va med inne i affären :)
 
Nu ska jag gå en kvällspromenad med vovvarna, och sen slappa lite på soffan innan jag bäddar ner mig i sängen, ska bli så gott!
Så vaknar jag nog på bättre humör imorgon :)
 

Kommentera

Publiceras ej