Glad midsommar!

0kommentarer

Lördag 23 Juni 2012
 
Vaknade, pigg och glad 07.45 igår på midsommarafton :)
Sover så dåligt om nätterna! Så igår natt va jag och vovven uppe och städa köket klockan 01.00, och sen bakade jag frukostfrallor, sambon och Lexie låg gott nerbäddade i sängen och snarkade ikapp :) Men i natt har jag sovit bra från 06.00-10.30, men då blev d ju lite sent innan jag kom i säng oxå. Jag hämtade min fulla mamma i natt, som varit på fest i Påterud :) Eftermiddagen/kvällen igår firade vi midsommar hos Roger och Vivian, tillsammans med Beate, Kenneth och hundarna...
D va en mycket trevlig kväll :)
 
Väntar på mat...
 
...och d blev massa god mat :)
Så mycket så dom andra tappade lusten på att dricka! Sambon fick i sig tre öl?! Va länge sen vi va så städade på midsommar :)
 
Vi blev så sugna på att spela kubb men hittade inget att låna...
Så då fixade grabbarna ihop ett i garaget :)
 
Jordgubbar med vaniljsås hör till på midsommar... Mums!
 
Idag började vi dagen med att slappa på soffan...
Frukost och nya filmen med Varg Veum... Mys!
 
Resten av dagen har vi varit i skogen och fiskat och grillat korv ibland alla knott, avslappnande och kul :) Förutom att jag inte fick någon fisk!
 
 

Kommentera

Publiceras ej