Tur o Retur Ed!

0kommentarer

Lördag 30 Juni 2012
 
Idag har jag haft några mycket trevliga timmar i Ed hos Sandrah, Roger och lilla Timo, jag har ju inte träffat dom sen i december...
Så d va superkul att ses igen :)
 
Jag och Sandrah va på en liten shoppingrunda :)
D va loppmarknad på torget, så där fyndade jag en vattenflaska från Tupperware och en ängel. Oxå va vi på Karlssons (som hade mycket större utbud än i Töcksfors), där köpte jag en ny leksak t Lexie och giraffen köpte jag på en "alltmöjligt"-butik som vi va på :)
 
 
Lilla Timo va inte så liten längre, men otroligt lik sin pappa :)
 
Oxå fick jag lunch innan jag åkte hem, pannkakor... Mums!
 
Nu ska jag åka och hämta pizza, sen ska jag mysa ner mig i soffan med täcket, smaska pizza och hoppas d går nått bra på tv:n!
 

Kommentera

Publiceras ej