Strömavbrott!

0kommentarer

Lördag 7 Juli 2012
 
Igår tog jag och vovven kvällen ganska tidigt, tända värmeljus, CSI på tv:n och fönstret öppet, så låg vi där och lyssnade på regnet, länge sen d regnade så mycket... Mysigt!
Sambon och Lexie satt nere och tittade på tv:n och somnade på soffan, för 05.30 vaknade jag av att dom kröp ner i sängen!
 
Idag är d ju riktigt mysväder, förutom att d är äckligt varmt!
Tänk om d kunde bli ett riktigt oväder med blixtrar och dunder så d blir lite bättre luft, sen är gärna solen och värmen välkomna :)
Men tittar man på Yr.no så ser d ju inte positivt ut!
 
D blev visst strömavbrott lagomt t jag skulle fixa lunch oxå, så då åkte vi t Årjäng och handlade lite mat och köpte med pizza hem ist :)
 
Så idag har jag inte gjort nått vettigt på hela dagen, slappisdag!
Köpte massa glass förut, så nu ska jag snart bädda ner mig i sängen och äta glass och se på film... Mys!
 
 

Kommentera

Publiceras ej