Shopping?

0kommentarer

Tisdag 31 Juli 2012
 
Idag började vi dagen 13.00 i huset, lr sambon va ju på jobbet, men jag, Xander och Lexie. Xander har varit vaken mycket i natt, så d va väldigt gott att ligga länge idag! Han vill ju inte ta bröstet så vi ger honom bara ersättning, då ska vi väcka honom var 3-4:e timme och ge mat (och självklart oftare om han vill ha d!), så då blir d inte så mycket sömn på nätterna. Men han sov länge i vagnen igår kväll, så d va nog därför han va vaken i natt! För han ville inte ha mat, och slutade skrika när han kom t mig, då låg han bara och tittade runt sig... Sällskapssjuk :)
 
Allt kändes lite konstigt dom första dagarna när vi kom hem, tror jag kände så för att allt gick så fort! Men nu börjar jag känna mig "hemma" igen, och komma in i rutinerna :)
 
Ligger i vagnen och väntar på att pappa ska komma hem från jobbet, efter att ha badat i badbaljan för första gången igår :)
 
Igår på dagen va min mamma barnvakt ett par timmar, så nu har jag börjat måla i barnrummet. Sambon hade redan börjat på ena väggen, vi har tänkt oss ljusgrått. Jag tyckte d såg så mycket ljusare ut d jag målade än d han målat, men jag tänkte d blir säkert bra när d torkar...
Men jag hade tagit fel färghink, så nu blir d vitt ist :)
 
När sambon kom hem från jobbet förut, så åkte jag t Töcksfors på en shoppingtur. Jag köpte mig en ring och en ögonbrynspenna, förutom d så va d enda jag fick med mig hem barnmat och hundben, jag som hade tänkt hitta mig lite nya kläder! Men när jag kom hem igen så va min mamma på besök, och hon hade skurhinken framme och städade...
D va en trevlig överraskning, tack så jättemycket :)
 
 Nu ska vi äta chilimarinerade kycklinspett och ris t kvällsmat... Mums! Sen bädda ner oss på soffan och hoppas d går nått bra på tv:n!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej