Bvc!

2kommentarer

Torsdag 16 Augusti 2012
 
D känns inte som d va länge sen jag va gravid, jag är i v 35+2 på bilden, och v 36+3 föddes han! Så idag är vår lilla Xander redan 1 månad :)
 
Xander sover gott i barnvagnen efter vi varit på Bvc idag, nu väger han 3990 g och är 52 cm, mammas lilla docka växer bra :)
 
 
När sambon kom hem efter jobbet så hade han lånat en fyrhjuling, så han överraskade mig med en skogstur. Vi åkte t Påterud och kollade efter kantareller, men vi hittade inte så mycket. Men vi åkte upp i en skog där jag gick mycket när jag va liten, och jag hittade en myrstack som jag alltid kollade på då :) Annars hade d växt igen mycket, va inte alls lika fin väg att gå på längre!
 
Xander va hos mormor så länge, dom hade "mormor och Xander-mys" igen, han sover så gott på henne varje gång han är där :)
D känns så bra att jag bor så nära min mamma!
Lexie va hos sin "farmor" så länge, där trivs hon jättebra :) D kan ju va för att hon skämde bort henne med massa godis när hon va mindre?! När vi kommer in där, så vet hon direkt vart hon ska gå för att få godis :)
 
Nu är värmeljusen tända och maten snart klar, d blir chilimarinerade kycklingspett och ris... Gott!

Natten i natt va lika bra, han sov gott och d va minst tre timmar mellan matpauserna, så nu hoppas jag d fortsätter så :)
 

2 kommentarer

Anonym

17 Aug 2012 22:12

åh älskade onge vad han växer bra <3 sötaste Xander!

Anonym

17 Aug 2012 22:13

åh älskade onge vad han växer bra <3 sötaste Xander!

Kommentera

Publiceras ej